Catherine Cook
15-ročná Catherine Cooková a jej brat sa pozerali na ročenku a mysleli si, že by bolo dobré vytvoriť webovú stránku o sociálnych médiách postavenú na online verzii ročenky osoby. MyYearbook.com bol spustený a neskôr zlúčený s podporovanou webovou stránkou, ktorá umožňuje používateľom uverejňovať a robiť online kvízy. Do roku 2006 táto stránka získala finančné prostriedky vo výške 4,1 milióna dolárov a mala celosvetovo 3 milióny členov. Stránka prilákala množstvo inzerentov ako Disney a ABC.
Willow Tufano
Willow Tufano je 14-ročná dievča z Floridy, ktorá pracuje v oblasti nehnuteľností. Florida bola tvrdo zasiahnutá recesiou a domy, ktoré kedysi predávali za 100 000 dolárov, sa začali predávať na aukciách za 12 000 dolárov. Tufano už zarobila nejaké peniaze tým, že vyčistila domy a predávala majetky na Craigslist. Takže keď predstavila myšlienku kúpiť si vlastný dom, matka jej poskytla podporu, ktorú potrebovala. Kúpili si dom, a za menej ako rok ho prenajímali za 700 dolárov mesačne.
Fraser Doherty
Vo veku 14 rokov začal Doherty robiť džemy z receptov svojej babičky. Odišiel zo školy a prenajal si továreň pre 200 pracovníkov. V roku 2007 sa špičkový supermarket Spojeného kráľovstva obrátil na spoločnosť Doherty, aby predával svoje džemy u nich, čo viedlo k tomu, že jeho výrobky získali priestor v 184 predajniach. Odvtedy jeho spoločnosť naďalej rástla v celej Európe.
Jack Kim
Jack Kim je teenager zo Seattle, ktorý založil Benelaba, vyhľadávač, ktorý generuje darcovstvo. Kim v minulosti vytvoril niektoré vyhľadávacie nástroje a rýchlo sa tak naučil silu vyhľadávača. Podľa jeho slov, poslaním vyhľadávacieho nástroja je "uľahčiť a sprístupniť filantropiu." Po založení pravidla "bez dospelých" začal byť súčasťou jeho "startupovej neziskovej organizácie" nábor spolužiakov.
Hart Main
Hart mal 14 rokov, keď prišiel s myšlienkou pánskych vonných sviečok. Stalo sa tak, keď sa hádal so svojou sestrou o dievčenských vôňach. Táto myšlienka sa stala celosvetovým úspechom. Do počiatočnej investície dal 100 dolárov, jeho rodičia vložili 200 dolárov a všetci spoločne pracovali na vývoji sviečok. Dostupné vône zahŕňajú: táborák, fajku, slaninu, piliny, čerstvú rezanú trávu a ďalšie. Značka ManCans sa stala populárnou.
Cameron Johnson
Cameron Johnson začal štart svojej kariéry vo veku 9 rokov, aby pozval na dovolenku svojich rodičov. O dva roky neskôr získal tisíce dolárov predávaním kariet prostredníctvom svojej spoločnosti, ktorú nazval Cheers and Sears. Vo veku 12 rokov zaplatil 100 dolárov za 30 plyšových hračiek svojej sestry a predal ich na eBay 10 krát drahšie. Potom kúpil bábiky priamo od výrobcu a mal zisk 50.000 dolárov za menej ako rok. Využil tieto peniaze na začatie internetového obchodu, ktorý priniesol 3 000 dolárov za mesiac v príjmoch z reklamy.
Charlotte Fortinová
Charlotte je mladá absolventka strednej školy, ktorá nasledovala v podnikateľských krokoch jej otca i starého otca, keď sa rozhodla otvoriť svoj vlastný podnik nazvaný Wound Up. Inšpirovaná niektorými malými funky butikmi v Kalifornii, bol Wound Up otvorený ako obchod s odevmi pre ženy vo veku od 18 do 40 rokov. Obchod zahŕňa blúzky, šortky, sukne a šaty. Charlotte hovorí, že rýchlo vyrastala, stala sa oveľa viac zodpovednou a získala množstvo skúseností. Aj napriek tomu, že pracuje v priemere deväť hodín denne, je stále schopná udržiavať kontakt s blízkymi priateľmi.
U týchto inspirujúcich mladých majiteľov podnikov môžeš vidieť, že nezáleží na tom, ako starý či mladý si, ani na tom, aký veľký alebo malý je tvoj nápad. Úspech možno dosiahnuť rôznymi spôsobmi. Všetko, čo musíš urobiť, aby tvoje podnikateľské nápady kvitli, je nájsť nejakú podporu a vložiť do toho všetko.